BLOGas.lt
Sukurk savo BLOGą Kitas atsitiktinis BLOGas

Galbūt ši dieta kažkur labai mandrai pavadinta, gal jos receptas ir jums gerai žinomas, tačiau pati išbandžiusi noriu pasidalinti, nes efektas yra. Ir tikiuosi ilgalaikis. Nes kaip žinia dietintis - kūdintis yra sunku, ypač psichologiškai, o kur dar grojantys skrandžio vargonai. Tad tie nemalonūs pojūčiai skatina po to nebepaleisti vadelių, kad nebūtų yo - yo efekto. Pvz. aš vien per pirmą savaitę numečiau 5 kg. Po to svoris krito lėčiau, bet užtikrintai. Mano draugė per mėnesį (prieš vasaros sezoną) numetė 20 kg.
Pats dietos pagrindas - riebalų mažinimas (ne visiškas atsisakymas, o mažinimas) ir gyvūlinių riebalų pakeitimas augaliniais, atsisakymas angliavandenių (makaronai, bulvės, batonas, duona, pyragai), sumažinti cukraus kiekį ir atsisakyti saldumynų. Nėra griežto meniu tvarkaraščio, nes čia vadovaujamės savo pojūčiais, norais, poreikiais. Reikėtų atsižvelgti į kraujo grupę ir atsisakyti griežtai nerekomenduojamų produktų. Yra kraujo grupės dietos skeptikų, bet faktai kalba patys už save: netinkamo produkto virškinimui organizmas telkia visas savo jėgas, vietoje to, kad kovotų su jūsų riebaliukais. Be to tas produktas ilgiau užsiguli žarnyne, pūna.
Ką valgyti?
Daržoves visais įmanomais pavidalais: žalias, virtas, troškintas, keptas orkaitėje kaip troškinius. Jei keptas keptuvėje, su minimaliu kiekiu alyvuogių aliejumi. Pvz. galite pasidaryti didžiulį “bliūdą” salotų ir užsipilti šlakeliu alyvuogių aliejaus (jo daug nereikia, vis tik čia riebalai ir papildomos kalorijos) su balzamiku arba liesu jogurtu, tokias salotas galima valgyti neribotais kiekiais visą dieną ir bus sotu.
Mėsa. Atsisakome vištienos, kiaulienos (griežtai, nes dabar šie maitinami modifikuotomis sojomis ir kt. nesąmonėm, dėl to jie ne tik kad be skonio, bet dar ir pučia mūsų žmones kaip mielės). Vartojame kalakutieną ir jos krūtinėles (gaminam tą patį, ką gamintumėte su vištiena ar kiauliena), jautieną, triušieną, veršieną. Be riebalų. Negalima valgyti dešrelių, dešrų, kumpių - tai be proto daug riebalų ir kalorijų, iš karto prisiklijuos prie rinkės. Jei norite suvalgyti dešros gabalą, pamėginkite jį prisiklijuoti prie šono, nes būtent taip ijis prisiklijuos, tik iš vidinės pusės :)
Žuvis. Reikėtų atsisakyti tik riebesnių: lašišų, ungurių. Jei žuvis turi riebalų, jų nevagyti, rinktis liesesnę dalį. Skaniausios jūrinės.
Perkame ir vartojame tik liesus pieno produktus: jogurtus ir jų gėrimus, varškę, grietinę, kefyrą, rūgpienį, pasukas. Kartais pasidarau pieniškų produktų dieną. Pvz. išgeriu litrą pieniško produkto sumaišyto su namine uogiene (skaniau už jogurtus :) ) arba pasidarau tokią “pachliopką”: liesą varškę sumaišau su liesu mėgstamo skonio jogurtu. Rezultate gaunasi toks skonis, lyg neliesa varškė su riebesne grietine ir dar uogiene :))) Labai gerai apgauname save psichologiškai ir skrandį. Arba pasidarau kitą patiekalą: liesa varškė sumaišyta su liesu kefyru ir pripjaustyta šviežių agurkų, paskaninta petražolėmis, krapais.
Vaisiai. Vaisių daug nereikėtų, nes nepamirškit, kad juose daug cukraus. Tad atsisakome bananų, vynuogių. Obuolius rinkitės rūgštesnius. Negerkite labai daug sulčių, geriau “neperdozuokite”, nes viena sulčių stiklinė turi nemažai kalorijų ir cukraus. Ir jokių sulčių iš tetrapakų.
Gerti: mėgstamą ar žalią arbatą, arbatą su pienu (labai skanu ir puikiai slopina alkio jausmą), puher arbatą, vandenį be burbuliukų, kavą ar kavą su pienu. Aš negaliu gyventi be rytinės kavos puodo, tad jį ir išgeriu. Bet dedu mažiau cukraus.
Po 18.00 nevalgyti. Nežinau kaip jums, bet man tas vakarinis prisirijimas ir įtakoja svorio augimą. Per dieną sočiai pavalgyti du kartus: pusryčiai ir pietūs, vakarienę dovanokite kitiems. Jei norite užkandžiauti - užkandžiaukite, bet vietoje riešutų ar sausainio rinkitės agurką ar pan. :)
Jei žinote, kad vakare eisite į vakarėlį, kuriame bus gausu maisto, tą dieną nieko nevalgykite arba mažiau valgykite, kaupkitės vakarui. O jei vakare prisikirtote kaip kriu kriu, tai kitą dieną pasidarykite iškrovos dieną. Bus sunku, nes skrandis prasitampė ir reikalauja maisto, bet svarbiausia ištverti tą moralinį alkį. Gerkite, suvalgykite obuolį ar pan., kažkaip nuraminkite save. Tokiu būdu ir kg neprilips, ir svoris išsilaikys.

Rodyk draugams



Komentarai (45) apie "Siūlau savo paprastą dietą"

  1.   Aistė rašė:

    na žinai čia nelabai ir dieta - tiesiog sveikesnis maitinimosi būdas, bet tas ir yra gerai, ar ne? :) o aš ir taip daugelio tavo išvardintų dalykų pasidarau ir net mėgstu- tos keptos daržovės ar "pachliopkos" :)
    jau senokai nevalgau būlkų, sviestų, aliejų, dešrų. kažkaip atpratau ir man to nebereikia, net neskanu. nors niekad negalvoju, kad laikausi dietos.
    mane "dieta" iš kart psichologiškai blogai nuteikia. ech, bet jau tuoj tuoj pradėsiu sportuoti… :)

  2.   Blondie rašė:

    Pritariu Aistei - čia labiau sveikas gyvenimo būdas, kuris visai psichologiškai netraumuoja, jei viską darai todėl, kad pajunti, jog nebenori kimšti į save nesąmonių. Vien mažesnio kūno svorio siekimas manęs tikrai nemotyvuotų.
    Esu praeityje laikiusis kelių dietų, bet mane jos nervindavo ir niekad nebūdavo ilgalaikės.
    O dabar tiesiog sportuoju kasdien. Dieta: valgau viską, tik gal mažesnėmis porcijomis nei praeity. Na, kartais atsisakau keptų viščiukų sparnelių ar šiaip kokio blogo maisto, jei jaučiu, kad nėra taip "oi negaliu kaip noriu".
    Pamenu, kai ėmiau sportuoti, kilogramai tvarkingai krito po 0,5 kg per mėnesį. Taip netekau 5 kg antsvorio ir iki šiol jis nesugrįžta.
    Ką norėjau pasakyti: jei antsvoris nedidelis, geriau sportuoti, nei laikytis dietos. O kai sportuoji, kažkaip savaime imi maitintis šiek tiek sveikiau. Todėl jokio streso nepatiri.

  3.   Blondie rašė:

    P.S.: Įrašas tikrai puikus, neabejoju, kad kiekvienas, mažiau susipažinęs su sveika mityba, sužinos iš jo daug naudingų dalykų. Pritariu kiekvienam punktui - tokia būtent ir turi būti sveika mityba.
    Beje. Matau, kad ta "varškė+jogurtas+vaisiai/daržovės" kombinacija labai populiari:) Aš ją renkuosi, kai nesugalvoju, ko noriu desertui. Super, tiesiog labai skanu.

  4.   Subjektyvi rašė:

    Ačiū, merginos, už gerus komentarus ;) Dar vėliau parašysiu savų patarimų iš savo pačios patirties: kaip rinktis dietas, kokių klaidų nedaryti ir pan. Gal kam pravers.

  5.   anonime rašė:

    A kalakutiena jusu supratimu chemijos neprifarsiruota? :) Linkiu taip manyt ir toliau. Butent kalakutienos niekada ir neperku. Ant vaistu uzauginta ta mesyte, kur musu prekybcentriuose guli.

  6.   Ausra rašė:

    Merginos dieta ir yra sveikas gyvenimo budas ir subalansuota mityba.

  7.   akvalangas rašė:

    Dieta gera. Tai tiesiog sveika mityba. O kaip su pieno produktais???? Ar Jūs įsitikinę, kad jie organizmui gerai. ???
    Pabandykite atsisakyti pieno produktų - visų ir vėliau palyginkite savijautą prieš ir po :)

  8.   Siggy rašė:

    Kiek čia maisto!Čia jau ne dieta ;D daug kalorijų gaunasi lb.

  9.   Subjektyvi rašė:

    Tai gi ne viską reikia valgyti vienu metu ;) Po truputį, įvairaus maisto. Svarbiausia kontroliuoti riebaliukų kiekį ir neviršyti paros normos.

  10.   Gerda rašė:

    Pati laikaus šitos ,,dietos”. Net nepavadinčiau taip :D tai va, per savaitę su bišk, su nuklydimais ( uuups :D ) netekau ~5kg. Dabar stengiuos normaliai susiimt, nes valgydavau po 18h, o dabar tik varškę ir obuolius nebent.Dabar sveriu ~55-56kg. (56kg su drabužiais). Tikiuos per mėnesį numest dar kokį 5kg ir laimingai gyvent. Kadangi valgau beveik tą patį, tik mažiau ir atsisakiau kai kurių dalykų, nemanau, kad bus yo-yo efektas ;D

  11.   Asta rašė:

    pati pradėjau panašiai maitintis,tikrai labai efektyvu

  12.   ruta rašė:

    tai kaip ten su mesa?taip iseina kad jokios negalima, o gal gi kokios nors galima?

  13.   Subjektyvi rašė:

    ruta, surašyta ne viena mėsos rūšis, kurią galima ir reikia vartoti. Viskas tekste.

  14.   baranka rašė:

    nachui jus tos dietos laikotes ir taip lieknos kaip pagaliai. as manau kad dieta yra visiskas sudas. nieko nevalgot paskui vaikstot kaip griauciai, kaulai isoke nachui.

  15.   manijia1 rašė:

    o rukiti gali ar isgerti sidro kartasi ????

  16.   ievos nuomone rašė:

    Dėl žuvies. Nereikia atsisakyti riebios žuvies, joje gausu Omega-3 polinesočiųjų riebalų rūgščių. Jų mums reikia, kad kraujagyslės būtų sveikos, kad širdis gerai dirbtų, kad oda būtų graži, plaukai vešlūs ir dar dėl daugybės kitų dalykų. Dietologai riebią žuvį rekomenduoja valgyti du kartus per savaitę.
    Kalakutienoje, beje, irgi visokio “gėrio” pilna. Teko lankytis Arvi kalakutų gamykloje - nuo to laiko kalakutų nevalgau. Kad jų krūtinėlės būtų daugiau, juos ten kažkuo šeria. Kalakuto krūtinėlė sudaro du trečdalius jo svorio. Tas paukštis vaikščiot negali! Geriau pirkti viską iš ūkininkų :)

  17.   anonime rašė:

    manau bus efektyvi sita dieta,noriu kuo greiciau numesti keleta kg nes paciai buna geda uzsivilkti aptemta draubuzi,ir atrodau labai stora mano ugis 1,64 o sveriu 65 man tai yra labai daug :(

  18.   Birute rašė:

    Pastebėjau vieną dalyką - svarbu nevalgyti bulvių ir duonos gaminių. Bet taip norisi… Be to, svarbu nevagyti po 18 val.
    tai padeda. Bet iš kur paimti tiek valios, nežinau…

  19.   VIKI rašė:

    o jeigu nevalgysiu 3 dienas kiek kilogramu numesiu?

  20.   mike rašė:

    Papriestarausiu vienai issakytai nuomonei apie “Arvi kalakutai” auginamus kalakutus. Butent kad jie auginami be priedu, kurie skatina pati augima, tad tai yra kokybiska kalakutiena. Ir kalakutiena labai sveika mesa, nes joje maziau reibalu, kurie tik apsunkina sveiko valgymo pasirinkima

  21.   gab rašė:

    O kazin ar liesesni suri ir kiausinius galima valgyt?

  22.   Silvija rašė:

    Pritariu mikei, kad kalakutiena labai sveika mesa, maziau riebalu. dazniausiai kalakutiena ir perkam, ir butent minetus arvi kalakutus. isties labai skani, sviezia mesyte. Be to, kaldunus ir perkam su arvi kalakutiena, iskart skiriasi kaldunu skonis nuo kitu, nes viduj mesyte tokia tikro skonio.

  23.   inga rašė:

    Zinoma, kad arvi bendroves kalakutai labai skanus, nepalyginus kurios perkame prekybos centruose. Mesos skonis labai skiriasi:)Man tai labai patinka daryti apkepus su kalakutiena, tai seimyna valgo ir praso pakartoti:))

  24.   Subjektyvi rašė:

    inga, gal pametėtumėt nuostabaus apkepo receptuką? :))

  25.   inga rašė:

    stai apkepas su kalakutiena:))tikiuos patiks, nors receptu turiu ir daugiau

    Kalakutienos ir daržovių apkepas su šaldyta tešla

    1 kg įvairių šaldytų daržovių (žirnelių, kukurūzų, morkų),
    2 kalakutienos filė gabalai,
    1 stiklinė grietinėlės,
    3 šaukštai miltų,
    300 g šaldytos sluoksniuotos tešlos,
    druskos, pipirų, aliejaus,
    kiaušinio apkepo viršui patepti.

    Šaldytas daržoves išverdame pasūdytame vandenyje. Kalakutieną supjaustome gabaliukais, apkepame keptuvėje su aliejumi, sudedame miltus, supilame grietinėlę, truputį daržovių nuoviro, įdedame prieskonių, gerai išmaišome, nukeliame nuo ugnies, sumaišome su daržovėmis ir sudedame į kepimo indą. Ant viršaus uždedame sluoksniuotos tešlos (prieš tai subadome), viduryje padarome dar keletą skylučių ir tešlą patepame plaktu kiaušiniu. Kepame orkaitėje, kol iškepa tešla.

  26.   Subjektyvi rašė:

    Ačiū!! :)

  27.   j rašė:

    anoreksikes..

  28.   Subjektyvi rašė:

    Ne, sūtraukos :))

  29.   Sandra rašė:

    Sveikos merginos, siuo metu taip pat laikausi tokios dietos, na nepavadinciau tai dieta, tiesiog sakau, kad prisilaikau, jau antra savaite, svorio dar nei kiek nenukrito, nes svoris kristi pradeda tik po 2sav, dabar organizmas pratinasi prie esamos situacijos, noriu paklausti ar labai blogai, kad valgau virtas vistienos kulseles?

  30.   Subjektyvi rašė:

    Jos mėsa riebesnė už krūtinėlę. Gal ir nieko tokio, svarbiausia nevalgyti odelės ;)

  31.   Angela rašė:

    Sveikos,na ir idomiai cia pas jus.gal koki recepta dietai turit’

  32.   indre rašė:

    niu idomiai cia labai viskas, reikia pabandyti ir man nuo siandien ziuresiu kas cia gausis :))

  33.   onė rašė:

    Aš panašiai maitinuos jau kelis metus. Problemų nei psichologinių, nei fizinių tikrai nekyla, nebadauju. Nesveiko maisto prisikimšus malonu tik tol, kol valgai, o gera sveikata ir meilė savo kūnui Tave lydi nuolat-aš renkuosi ilgalaikį malonumą:) tiesa, dar nevartoju mėsos, todėl labai vertinu žuvį. Ir norėčiau paprieštaraut, kad riebios žuvies vengti tikrai neverta. Juk ne tik kalorijų reikia žiurėt, dar ir sveikatos…O žuvis, kuo riebesnė, tuo sveikesnė.

  34.   Simona rašė:

    Reikės išbandyt.

  35.   Deb rašė:

    Paskaičiius apie tokią ”dietą” tikrai norisi išbandyti. Neatrodo, kad bus labai sunku. Bet bus :D Mano juk kasdiena pusryčiai sumuštiniai su dešra, teks to atsisakyti…pietus sveikesnius pasidaryt…pavažinėt dažiau dviračiu…nevalgyt po 18h…naa, gal iki vasaros ”pagražėsiu” bent šiek tiek :)

  36.   viktorija rašė:

    gelbekit. man reikia iki birzelio men numesti 5-7kg. man jie niekaip nekrenta ir sportuoju ir soku ir beveik nk nevalgau o jie vistiek laikosi.patarkite veiksminga buda kaip galeciau atsikratyti kg,nes jau nebegaliu depresija puola.

  37.   Dei rašė:

    Gal turit pusryčių pavyzdžių? :))

  38.   dita rašė:

    Super dieta!

  39.   Didelis pilvas rašė:

    Sveikos!Priaugau 10kg,reiskias mano ugis 167m,o svoris 61kg :( Reikia NUMESTI tuos nelemtus kg.Taigi nuo ryt laikausi ANGELO DIETOS,kas jungiasi?

  40.   Upps rašė:

    Sveikos!
    Nu vsio! Nuo siandien laikausi sios ” dietos “. Tik neinau kaip bus, nes penktadieni turiu didziuli jubilieju.. ( nesavo :D) Tad teks atsisakyti daugumos saldumynu ir valgiu.. Nieko, nenumirsiu! :D Palinkekit man sekmes, merginos! :)

  41.   Upps rašė:

    Uhuuuuuuuuuuuuu! Merginos galiu pasigirti jau :) Per pusantros dienos numeciau 1kg su sia dieta! Labai dekoju dietos savininkei! :))))))

  42.   erna rašė:

    nuo ryt pradedu ir sios dietos laikytis,,jauciu turetu gerai krist svoris

  43.   ala rašė:

    hm,nu zinokit as tikrai va jau nuo snd tj isbandysiu…manu tj tikrai sveika ir man ir mano skrndziui,nes paskutiniu metu tikrai maistas toks “nesveikas” o dar moteris beziurint kazka reik pakramsnoti:D

  44.   daržovių dietos atsiliepimai rašė:

    Kadangi daržoves labai mėgstu, o dar tuo labiau pavasaris. Tad galiu net lyginti šią dietą su rojumi. :)

  45.    efektyvi dieta rašė:

    Tikrai pritariu tam, kad riebios žuvies tikrai negalima atsisakyti, o kaip tik atvirkščiai, rinktis kuo riebesnę, nes tuo jis sveikesnė. O joje esantys Omega 3 riebalai yra būtini mūsų organizmui. Be to reikia ir gyvulinės ir augalinės kilmės riebalų, nes be jų neįsisavinami vitaminai. O kad reikia reguliuoti savo mitybą ir atsakingai žiūrėti į tai ką valgai - tai faktas. :)

Rašyk komentarą